SEARCH AND PRESS ENTER

Panasonic

Marchio fondato da Kōnosuke Matsushita nel 1955, ora gigante indiscusso del commercio di prodotti elettronici.

Con Panasonic, che non ha bisogno di presentazioni, Kerosene ha espresso al meglio il suo potenziale di Koncretezza promozionale.

Oltre a diversi materiali BTL e P.V., infatti, abbiamo fornito una consulenza completa su varie promozioni.  Partiti dalla progettazione delle meccaniche, dopo aver attraversato le complesse dinamiche di gestione, siamo approdati allo studio dei materiali di comunicazione. Abbiamo infine gestito anche le redemption, attraverso la raccolta dati dei partecipanti, e coordinato la distribuzione dei premi tramite i nostri partner.

View Website Here

Challenge

“Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for high level overviews. Approaches to  further the overall value proposition”.

-austin agar

Solution

Objectively integrate enterprise-wide strategic theme areas with functionalized infrastructures. Interactively productize premium technologies whereas interdependent quality vectors.

Efficiently enable enabled sources and cost effective products. Completely synthesize principle.

Result

Dynamically reinvent market-driven opportunities and ubiquitous interfaces. Energistically fabricate an expanded array of niche markets through robust products. Appropriately implement visionary e-services vis-a-vis strategic web-readiness.

@ Kerosene sas - Milano - P.IVA 02388490969