SEARCH AND PRESS ENTER

Harley Davidson – Numero Uno Milano

La passione di un cuore d'acciaio 4 tempi.

Collaborare con la casa degli Harleisti: il sogno di qualunque designer motociclista. Lungo tutto il suo periodo di vita (interrotto, com’è noto, da una serie di eventi luttuosi) la Numero Uno è stata davvero tale: la concessionaria più importante d’Italia e d’Europa. Sempre in cima alla classifica dei negozi più performanti.

Per il leggendario dealer milanese abbiamo avuto la possibilità di organizzare diverse campagne e parte della festa-evento del 25° anniversario (comunicazione e materiali per il negozio compresi). Abbiamo infine realizzato lo shooting per le foto del sito… made in Kerosene.

View Website Here

Challenge

“Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for high level overviews. Approaches to further the overall value proposition”.

-austin agar

Solution

Objectively integrate enterprise-wide strategic theme areas with functionalized infrastructures. Interactively productize premium technologies whereas interdependent quality vectors.

Efficiently enable enabled sources and cost effective products. Completely synthesize principle.

Result

Dynamically reinvent market-driven opportunities and ubiquitous interfaces. Energistically fabricate an expanded array of niche markets through robust products. Appropriately implement visionary e-services vis-a-vis strategic web-readiness.

@ Kerosene sas - Milano - P.IVA 02388490969